04 April 2016

4 Tahun Kemudian

Assalamualaikum..
 
Hari nie tetiba je terasa nak buka blog. Wah sungguh tak tersangka last update pada Dis 2013. Sekarang nie dah masuk April 2016. Dah berapa tahun yea aku tinggalkan dunia blog.  Jom kira 2013,2014,2015 dan 2016. Hampir 4 tahun. Wah lama jugak tue. Kalau blog nie diibaratkan rumah memang dah bersawang, berkulat bagai. Silap-silap bila masuk je mau runtuh.
 
Alasan klise tak update blog sebab BUZY. Hahahaha.. Tapi memang pon buzy. Dalam 4 tahun nie macam-macam benda dah berlaku. Itu akan aku ceritakan kemudian. Hari nie aku cuma nak memanaskan balik blog nie.
 
Ini pon nasib aku ingat lagi email. Cuma terlupa macam mana nak update je. Hihihi. So tengoklah malam nie. Kalau berkelapangan aku updatelah. Kalau tak mmg berkulatlah blog nie.
 
So SELAMAT DATANG kimainie.blogspot.com (*_^)

No comments:

Post a Comment