18 September 2011

Selamat Tinggal Marzali

Satu kata yang dapat mengambarkan perasaan aku ketika ini. Sayu. Semalam aku baru je menghantar sepupu aku pergi KLIA. Dia akan melanjutkan pelajaran ke Dublin, Ireland dalam bidang Dental Surgery selama 5 tahun. Insyallah. 5 tahun dia akan berada disana. Walaupun sekejap tapi macam-macam perasaan ada.

Dia pergi bawah tajaan JPA. Semalam aku tengok student yang akan ke Dublin adalah dalam 20 orang. 5 orang tajaan JPA manakala 15 orang lagi tajaan MARA. Bagi aku tak kisah bawah tajaan sesiapa pun janji kena study smart. Kecapi kejayaan. Ramai yang dah booking dia untuk check gigi. Jangan lupa yea Marzali, k.ain akan tinggalkan gigi yang berlubang nie untuk Marzali.

Gambar memang banyak. Tapi semua dekat dalam kamera orang lain. Aku sempat snap pun guna kamera handphone je. Tue pun sekeping dua je. Tak sempat. Jadi layan je gambar yang ada yea.



Bersama dengan student yang lain.


Selamat tinggal wahai sepupuku. Keep in touch dengan dunia siber jelah yea....
Study smart yea....

No comments:

Post a Comment