06 August 2009

Selamat Pengantin Baru

Tahniah aku ucapkan pd lyndno.. kwen jugk k0rg yea.! setelah berthn2 bercinta. yelah dr zaman sek0lah lg..
Pasangan pengantin yg pling aku ingt sbb aku yg menj0dohkan d0rg.. time sek dulu biler aku g0sip2 d0rg berdua malu2 je.! siap si dn0 s0und aku lg, jgn usik dia ngan kecik.. last2 bler dah c0uple trus malu nak ksi tau aku.. hiii.. aku sgt2 terharu bler maner kecik ingt lg saat2 tue. aku ingt dia dah lupe.. tp time dia nak ksi kad kwen dia cter psal knangan sek dulu.. terharu sgt.. =p
s0ry sbb x dpt hadir pd hri jumaat & sabtu.!! sbb aku ader hal yg x dpt dielakkan.. rs0u jugk yea aku x dtg..

bestnyer majlis kwen nie sbb dpt jumpa kwen2 lamer.! siap ambk gmbr bersama2.. jrg nak dpt bergmbr bersama.. then siap tnyer next saper.? ader yg 4 thn lg, ader yg 4 bln.. ader yg next month.. (org dlm mimpi aku. paham2 jelah saper.....hiiii)

aper2 p0n aku d0a agr j0doh k0rg berkekalan hingga ke akhir hayat. amin...
nie ader sikit gmbr kenangan.. (warna hijau .:hutan:. - sebelah kecik, warna biru .:lautan:. - sebelah din0)

-Lynn & Dino-

Pengantin diarak.. (first day)

Bergambar bersama pengantin yg cute.!

Diabadikan dalam kenangan....

2 comments:

  1. next, orang yang kat sebelah pengantin la plak yang kawen.. hihi ;p

    ReplyDelete
  2. sebelah pengantin punya sebelah... cian dia pakwe dia x dtg hri tue.!

    ReplyDelete