31 May 2010

memori.....

tetiba teringat plak waktu darjah 2 dan 3 time kecik2 dulu...
darjah 2 dan 3 aku bersek di sk tmn selasih, gombak...
time tue bapak aku gi bosnia menunaikan tanggungjawab dia sbgai seorg anggota tentera...
waktu darjah 2 dulu enth cam maner aku tersilap bw beg sek...
aku terbw beg cousin aku... dulu beg sek ktaorg mmg sama je...
dah tue manalah aku ingt nama cousin aku tue aper sbb slalu panggil nama panggilan je... tme ckgu surh antr buku sek, aku antr buku cousin aku plak.. tme ckgu belek2 senarai murid2 yg sent homew0rk dia prasan ada nama lain...
dia panggillah nama cousin aku.. smua wat b0dh je.!
lama2 brulah aku sedar yg tue sbnarnya buku cousin aku.
ngan muka yg termalu amt sgt aku gi ambk buku tue.. haaaa gler betul.!
blik umah mulalah bising cousin aku.!!
gler betul..
tp bler teringt blik mmg best knangan tue. zaman kanak2 mmg best....

No comments:

Post a Comment