24 May 2010

tag

dah lamer gler x kna tag.. tetiba plak dpt so tag yg membuatkan aku pening memikirkan jwpannya...

so tagnya adalah : Tulis 23 perkara secara rawak tentang diri anda....

1 : aku suka gler cter k0rea, taiwan & hong k0ng... smpikan aku sanggup beli vcd yg ori.

2 : aku kuat mkn... tp aku sgt memilih bab mkn...

3 : aku tersgt suka kim d0 jin aka won bin...

4 : aku teringin sgt kembali ke zaman dulu2, time jp0n menjajah tanah air...

5 : aku teringin nak merasai dok kmpg, cam dlm tv tue... sbb aku x de kmpg...

6 : aku sorg yg sgt tinggi... klu jd model cat walk mesti lpas... hiii... tp aku x berminat...

7 : aku bnci sgt org hipokrit, konkrit...

8 : aku s0rg yg pnas baran...

9 : aku ank sulung dr 3 org adik beradik... ktorg adik beradik umur ikut turutan...

10 : besday ktaorg 1 fmily smua dkt2... aku 10/8 dkt dgn angah 4/8, adik 3/9 dkt dgn mak 4/9...

11 : tak de saper p0n pnah ajar aku bw m0tor... aku blajr sndiri je...

12 : smpi skrg aku msti failed paking keta yg kotak dan b0ntot...

13 : aku suka shopping kasut & handbag...

14 : sblm tdo aku msti menguncap... walaup0n tdo tme siang...

15 : aku suka gler main game... kat opis, umah smua aku main game... tak dpt main kat pc main kat hp...

16 : aku pencinta hp Sony Ericsson...

17 : aku x suka hp blackberry & i-ph0ne...

18 : aku suka gler tdo... sbb zaman muda2 dulu kurg tdo... pnah 1 hri aku x tdo smpi mata merah + ader air bag...

19 : aku jrg menangis & x suka menangis... klu betul2 terpaksa je aku nangis...

20 & seterusnya : nnti aku update... nak smbg main game jap...


(tak pyah tag pd membr2... dorg pon dah kna tag jugk)

No comments:

Post a Comment