20 March 2013

Peraturan & Undang-undang

Arghhh rasa menyampah dan tension sewaktu aku nak menaip entry nie. Rasa macam nak meludah je kat muka dia. Peraturan yang dia sendiri cipta, tapi dia sendiri yang ingkar. Kalau orang lain confirm dan semestinya, dia marah, memekak, bising satu pejabat. Semua salah.

Kau tau tak bila kau buat macam tue orang hilang terus rasa hormat pada kau. Kau nak orang bawahan ikut arahan, peraturan tapi kau sendiri. Bila pikir balik tak ada bezanya kau dengan orang-orang lain. Betullah orang kata bila perempuan nie ada jawatan sikit, memang susah nak berkerjasama.

Aku saja je nak uji kau tadi. Ternyata kau tewas. Memanglah sekarang nie aku TERsangat tidak menghormati kau. Menyampah bila aku pikir balik. Selama nie bila orang cakap pasal perangai kau aku senyapkan diri. Sebab aku tak percaya. Tapi ternyata, tersilap tanggapan aku pada kau. 

(Cermin diri sendiri bila kau buat peraturan tue. Ko suruh orang bawahan ikut peraturan tue, tapi kau sendiri. Geli pulak aku. Pikirlah.)

No comments:

Post a Comment