18 December 2010

Prosperity Burger

Nyum nyum.... Akhirnya keluar juga burger kesukaan aku. Prosperity Burger. Setahun sekali je McD keluarkan Prosperity Burger. Selalunya nak dekat CNY baru keluar. Tapi tahun nie aku rasa macam keluar awal pulak. Tapi tak pe. Aku tetap suka.

Yang menjadikan Prosperity Burger nie sedap dan buatkan orang tertunggu-tunggu sebab ianya bukan setiap hari ada. Kalau burger lain, hari-hari ada. Tue yang buatkan ianya mahal dan best.

Prosperity Burger nie selalunya datang dengan 2 choice. Beef or Chiken. Pilihan aku Beef. Kalau burger tepi jalan pun aku tetap pilih Beef. Aku rasa Beef lagi sedap dari Chiken. Tapi ikut individu tue sendirilah. Ada jugak yang suka Chiken.

Sebab kan suka Prosperity Burger, minggu nie je dah 3 kali aku order. Aduh dah langgar pantang pulak. Yelah sepatutnya seminggu sekali je aku akan makan fast food. Tapi disebabkan Prosperity Burger lantaklah. Lepas nie sambung balik. Waktu menulis entry nie member aku ajak pegi dinner kat McD. So tengah pikir sekarang nie, nak mkn Prosperity Burger or Bubur McD je..
Apa pon Prosperity Burger tetap best., (~_^)

2 comments:

  1. akhirnya rosak gak diet ko..
    wahahaha...~

    ReplyDelete
  2. nsib baik mlm tue aku x mkn...
    hiii nnti kter meeting jgn kat mcd lg, tp umah ko..
    dpt air sirap, coklat ngan kuih....

    ReplyDelete