13 July 2013

Travian


Pada yang pernah main game travian nie taulah aper benda nie. Untuk server ts1 nie dah hampir 2 tahun aku main. Harap kali nie kejuaraan milik pasukan aku. Amin.

Macam mana aku boleh terjebak dengan game nie.
* Rasanya 3 - 5 tahun yang lepas aku buka email ada yang invite game nie. Dan kebetulan masa tue aku boring then aku pon mainlah game nie. Yang pasti memang dah lama gila. Sebab dari zaman aku kerja company swasta lagi.

Apa bestnya game nie?
* Bestnya game nie buatkan aku kenal ramai org. Sebenarnya game nie kebanyakannya lelaki yang main. Tapi kadang-kadang dorang tak tau pun aku nie perempuan. Bila pm tue siap bro bro bro. Aku layan je. Sebab jantina tak penting. Paling penting game nie mengajar seseorang tue erti kerjasama. Ko tak akan boleh menang jika main sorang-sorang. Macam mana pon ko kena ada ally sendiri dan bekerjasama dengan ahli pasukan yang lain.

Jadi aku berharap sangat kali nie ally aku boleh menang..

(P/s : Kampung aku mmg ada 5 je. Aku taklah terror sangat pon.)

No comments:

Post a Comment