19 March 2011

Aku sudah demam

Sewaktu aku menulis entry nie, hidung aku rasanya macam badut kot. Merah & sakit. Memang sangat-sangat tak best.
Untuk 2 minggu yang pertama nie memang aku demam. Tanggal 1 March aku MC sebab demam, 17 March sekali lagi MC sebab demam. Yang lagi teruknya batuk aku sampaikan berdarah. Pergi klinik, doctor boleh cakap tak ada apa pun. Giler. Sedangkan dah 17 hari aku demam. Cuma kadang-kadang panas, sejuk dan normal. Ikut suka penyakit tuelah. Tapi 17 March memang sangat-sangat tak larat. Balik je rumah terus tumbang. Nak buka mata memang tak larat. Kalau buka pun nampak gelap je bilik aku lepas tue berpusing-pusing aku rasakan bilik tue.
Walaupun tak sihat aku gagahkan juga diri pergi kerja. Kerja sangat banyak. Nak kena siapkan secepat yang mungkin.
Sekarang nie aku cuma berharap agar segera sembuh. Banyak benda nak kena buat. Chaiy0k... =p

(p/s : tak sabar menunggu 31 March)

No comments:

Post a Comment