19 August 2011

Aku Kembali

Haiiii... Sewaktu mengupdate entry nie aku tengah melayan lagu Rabbani - Pergi Tak Kembali. Barulah aku teringat 'ehh aku ada blog yang sangat lama tak berupdate'. Mungkin orang dah bosan bila seorang blogger yang tak berupdate blog bagi alasan 'aku buzy'. Tapi tue memang antara faktor kenapa aku lama tak mengupdate blog aku nie.

Orang selalu pikir 'keja gov nie banyak bersembang je dari buat kerja' Titttt..... Salah tue. Mungkin dekat jabatan / kementerian yang lain ya, tapi untuk aku jawapannya tak. Masa yang ada pun kadang-kadang tak mencukupi. Report je boleh dikatakan tiap-tiap minggu nak kena submit. Kalau satu je report okey jugaklah nie punyalah banyak report. Pening-pening. Rasanya waktu aku kerja swasta dulu pon lagi relaks je. Malah boleh dikatakan tiap-tiap minggu aku outstation. Bolehlah merehatkan minda. Tak gitu.

Insyallah buat masa nie aku akan cuba sedaya upaya mengupdatekan blog yang tak berapa best nie. Dan walaupun dah masuk hari ke19 berpuasa aku still nak wish selamat berpuasa yea.

No comments:

Post a Comment