14 August 2010

blog & aku

lama jugk rasanya x buka blog aku sndiri smpaikan ada jugk yg tnya "aper cerita bl0g ko. snyap je"... mmg p0n dah bersarang dgn labah2.!
lately aku buzy sikit. sepatutnya time bln puasa keja mmg  x byk sgt. tp thn nie kna rjin sikit.! bkn nak b0dek bos ker aper tp nak cri inc0me lbih t0k compy.. nnti inc0me dah lbh leh aku dpt b0nus + duit raya lebih sikit..(hiiii)

thn nie cam x best skitlah c0mpare last year.. sbb thn nie aku blik lmbt. pukul 4.30 tue.... last year blik kul 4. tak dptlah nak berbangga dgn c0usin aku lg. yelah last year d0rg smuajel0us sbb aku blik awl.. msk kul 9 blik kul 4.. tak pelah kata td nak rjin kan..

opss hri nie dah msk hri ke4 berpuasa.. s0 rasanya x terlewat lg k0t aku wish "salam ramadhan kpd smua umat islam yg menyambut ramadhan. sm0ga amalan anda diterima"

No comments:

Post a Comment