31 August 2010

Merdeka... Merdeka... Merdeka

     genap hri nie 53 tahun kita merdeka.. kalau diikutkan dah nak dekat bersara p0n... time aku tulis artikel nie hawa telinga aku didendangkan dgn lagu arwahyarham surdirman - tanggal 31... aku pling suka lgu nie.. nnti aku sharekan video dia yea.. tak lupa juga bunyi org main mercun.. bestnya~~
      mlm merdeka kat rumah aku dilimpahi air  hujan.. hujan rahmat kot.. aku sebnarnya p0n dah lama x celebrte merdeka day.. last tme aku kat study dulu... mmg best time tue.! kuar ngan bdk2 umah ditemani kereta pr0ton kaler merah... jeng..jeng..jeng..... keta saper tue. bler dah besar nie cam mls je nak kuar.. lpak kat umah jelah plus hri nie mak aku s0rg2 je kat umah.. takkan nak kuarkan....
      sebl0m aku  update bl0g nie aku ader buka satu page kat fb(facebooklah).. ader yg x puas atie ngan malysia smpi kutuk ngan maki malaysia.. bg aku klu x suka sudahlah.. tak payah nak buat page hina menghina niekan...
so apa2 p0n aku ucapkan SELAMAT HARI MERDEKA YG KE 53 THN..... MERDEKA...MERDEKA..MERDEKA~~

No comments:

Post a Comment