25 August 2010

bulan p0sa yg sgt malas..

enth knapa thn nie rasa malas sgt.. nak kata setan byk, smua setan dah kna ikat, tp still mls... pernah satu ketika aku rasa cam nak buka je p0sa sbb x larat sgt.. tp aku thn jugk.. bln p0sa nie badan rasa lemah je, panas, ngant0k..

slalunya aku mmg x pnah letak kepala atas meja pg2, tp time bln p0sa seawal jam 9.30am aku dah letak kepala atas meja.. bkn aku s0rg je bdk2 opis yg lain p0n sama jugk.. rasa cam nak mndi je dlm kolam yg ader ais batu..

nak kata lapar atau dahaga x jugk cuma letih je.. keja mmg x de.. bln posalah aku merdeka.. kerja x de..
aku mmg xsahur.. aku bangun p0n minum air je pastu td0, mkn mmg x pnah.. mmg dr dulu p0n aku c am  tue.. time aku study d0k umah sewa ngan mmbr2 aku p0n sama.. bangun just t0k minum je.. sbb aku mmg x leh masukkan mknan dlm per0t pg2.. tabiat cam tue..

s0 skrg nie tgh merajinkan diri search tips utk mnghilangkan rasa malas dlm diri.. sesiapa yg ader tip tue blhlah ksi yea kat aku...

(mood : rasa cam nak d0k dlm bilik mandi je tak p0n atas katil)

No comments:

Post a Comment